środa, 3 lutego 2016

Walentynkowy konkurs na redaktora!

Hej, cześć!

Z tej strony standardowo Invio. Ostatnimi czasy nie miałam czasu, aby napisać jakąkolwiek notkę. Mam duże problemy osobiste, więc wejście na Internet to bardzo duży problem. Przechodząc do treści posta - organizuję konkurs na redaktora mojego bloga! Nie chcę, aby coś, co stworzyłam popadło w nieznane, więc przyda mi się kilka osób do pomocy. Na wstępie wspomnę, iż przyjmę Was w zależności od liczby zgłoszeń. Jeżeli będzie ich mniej, niż 10 - przyjmę wszystkich, a tylko połowa zostanie na stałe. Zresztą zobaczycie!

Co ma znaleźć się w zgłoszeniu?
- Imię oraz wiek
- Doświadczenie związane z blogowaniem
- Informacje o koncie na MSP (od kiedy się gra, doświadczenie, login)
- Gmail / e-mail

Jeśli ktoś by chciał, można dodać również zainteresowania. Proszę również, aby notki z waszej strony pojawiały się przynajmniej 2 razy w tygodniu. Zgłaszać możecie się do 13 lutego, godziny 23:59. Następnego dnia pojawią się wyniki.

Życzę wszystkim powodzenia & dziękuję za zgłoszenia (ale rapsy, ohoho).

`Invio

13 komentarzy:

  1. Czekam na zgłoszenia c:
    /`Aga

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom konkursu.

    OdpowiedzUsuń
  3. A gdzie wysłać zgłoszenie? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć
    Od razu mówię, że nie umiem pisać o sobie.

    *O mnie*
    Nazywam się Wera i mam 11 lat(rocznikowo). Uczęszczam do 5 klasy szkoły podstawowej. Jestem średniej wielkości blondynką o dużych niebieskich oczyskach. Interesuje się blogowaniem, grafiką komputerową, rysowaniem oraz jazdą na fiszce. Bardzo lubię oglądać filmy fantasy. Posiadam rodzeństwo, a dokładniej brata Iwa. Moi ulubieni wykonawcy i wykonawczynie to: 5 secound of summer, Adele, Ellie Goulding i inni.

    *Moje Msp*
    Moja historia z tą grą zaczęła się w 2013 roku. Wtedy powstało moje pierwsze konto Laransi. W 2013 konto zostało schakowane. Jednak nie poddałam się i postanowiłam założyć nowe konto o nazwie lencia5321. Tam grałam dobre 2 lata. Niestety w czerwcu 2015 roku to konto zostało shakowane. Tak powstało moje konto, na którym obecnie gram czyli lencia5421. Posiadam tam 13 lvl. Miałam kilka razy vipa oraz plakietkę celeb. Więcej o tym koncie powiedzieć nie mogę.

    *Blogowanie*
    Blogować zaczęłam już równo rok temu i 8 dni. Na samym początku pisałam na swoich blogach. Jednak potem dostałam się na inny i tam zaczęła się moja historia. Potem pisałam na blogu Patty. Następnie na kreatywne-msp, a teraz trafiłam na blogi takie jak logomaniaki i martkowe-msp. Myślę,że jakiekolwiek doświadczenie mam.

    *dodatkowe informacje*

    Notki pisałabym ok.3 razy w tygodniu. Czasami może będzie więcej, a czasami mniej. Zobaczymy. Mój gmail to werusiowatyblog1@gmail.com




    *Koniec*

    Mam nadzieję, że to zgłoszenie jest chociaż troszeczkę dobre. Czekam z niecierpliwością na wyniki.
    Werus

    OdpowiedzUsuń
  5. Czesc!

    Jestem Marta, mozecie mi mowic rowniez Stitch, ew. Marteł. Mam lat 12 (rocznikowo), a urodziny obchodze 25 kwietnia. Z tego tez wynika, iz chodze do klasy V. Mam czarne wlosy, piwne oczy oraz pelno piegow. Interesuje sie rysowaniem i ogolnie sportem. Gram na gitarze i pianinie.
    Pierwszy raz spotkalam sie z blogowaniem ponad rok temu, wiec doswiadczenie jako-takie mam. Zazwyczaj nie popelniam bledow, mam w sumie rozbudowany jezyk, takze z tym nie powinno byc problemow.
    Z moviestarplanet mam stycznosc juz od ponad trzech lat. Jednak moje obecne konto ma dopiero dwa lata. Nazwa to kornelia123lol (no co, mialam dziesiec lat... XDD). Pamietam tez czasy "starego" msp, chociaz nie najlepiej. To zaniklo. Lubie tam tworzyc look'i i przesiadywac na forum.
    Nazwa mojego maila: martaxdmartaxd@gmail.com.
    Notki beda sie pojawialy dosc rzadko, bo jedynie 2-3 razy na tydzien. Jednak mam nadzieje, ze bedziecie z nich zadowoleni...

    Z gory przepraszam za brak pl znakow.
    Ok, to tyle. c;
    ~ Burn ☆

    OdpowiedzUsuń
  6. Nazywam się Wiktoria, rocznikowo mam 13 lat, chodzę do 1 gimnazjum. W msp gram od 2012 roku, moje oficjalne konto to kotekwiki, ale teraz gram na nowym: domiwika0, gdzie przesłałam większość ubrań.
    Prowadzę jednego bloga : http://msprazemznami0.blogspot.com/ , kiedyś prowadziłam więcej ale to kiedyś.
    mspkotekwikiblog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, że tak pózno, ale dopiero jak napisałam zobaczyłam, że termin minął.

      Usuń